Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 septembrie 2010

Cu ce-am ramas...

In cazul in care noua viata de "bucuresteanca" ma va schimba atat de mult incat sa uit momentele memorabile de pana acum fac o lista pentru linistea mea sufleteasca :))

Nu voi uita niciodata:

- anii de liceu
- dirigintele mele (profesoare de romana)
- ultima ora de economie
- cugini cafe
- covrigii si placintele cu ciuperci de la Cristina
- sandwichurile de la Auguri
- baia scolii
- revelionul 2009-2010
- perioada martie-octombrie 2009 - primul loc de munca
- prima emisiune la care am participat ("Prietenii") - despre uniforme
- prima mea emisiune(Provocarea - despre CLT), primul interviu(cu Dorel Cosma), prima stire(despre sedinta CL)...etc :)))
- prietenii care vor face in continuare parte din viata mea indiferent cat de greu ar fi sa-i pastrez
- cateva melodii asociate unor persoane speciale
- persoanele care m-au dezamagit
- tabara de la Sangeorz-Bai cu voluntarii IPJ
- festivalul Bistrita Folk
- o anumita banca din parc
- primele poezii scrise din suflet
- prima floare primita din dragoste
- primele intalniri si primele saruturi
- esecurile
- pe Hippy
- oamenii care m-au surprins in mod placut si puternic
- primele note din liceu la lb. romana - 6,6...
- .................................................................................................
To be continued...

2 comentarii:

  1. Bafta la Bucuresti :*

    si nu uita niciodata de unde ai plecat ;;).

    Te salut,
    Ionut Uilăcan

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Ionut!
    Fi sigur ca nu voi uita... n-am cum pt ca Bistrita va ramane mereu "acasa" pentru mine.

    Multa bafta si tie!

    RăspundețiȘtergere