Totalul afișărilor de pagină

luni, 13 decembrie 2010

Mesaj de sarbatori

De obicei nu sunt adepta mesajelor de sarbatori "inspirate" de pe Google. Mai bine un mesaj simplu din suflet...sau mai bine nimic.. Totusi azi am dat de un mesaj care m-a facut sa ma gandesc putin la tot ce am facut eu in acest an plin - 2010...si am facut multe...inca din prima zi a anului, si probabil pana in ultima. Mesajul suna cam asa si il dedic din suflet tuturor celor care au facut parte din viata mea in anul 2010:

Mai lipsesc 19 zile pana vei spune "Adio" acestui an 2010. Gandeste-te la tot ceea ce ai facut: ai descoperit prieteni noi sau te-ai impacat cu cei vechi, ai plans, ai ras, ai urat, ai suferit, ai fost fericit, te-ai certat, te-ai impacat, ai pupat, ai sarutat, ai sperat, ai visat. Adu-ti aminte de persoanele cu care ai facut macar unul din aceste lucruri si trimite-le acest mesaj prin care sa le spui MULTUMESC! Chiar daca te-au imbratisat sau ti-au spus vorbe grele…adu-ti aminte ca ei au fost totusi prezenti in viata ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu