Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 aprilie 2011

"Multumesc!"

De cate ori in viata spunem "multumesc!" pentru lucruri cu adevarat importante? Ma gandeam astazi cator persoane ar trebui sa le multumesc pentru lectiile de viata pe care mi le-au dat de mica pana acum. Si vorbesc aici despre un "multumesc" spus din suflet, cu o anumita incarcatura, nu doar o vorba aruncata din poliete.


As putea sa ii multumesc fiecarei persoane pe care am cunoscut-o in viata mea pentru ca toti m-au invatat cate ceva despre mine si despre lumea din jurul meu. Insa le sunt cu adevarat recunoscatoare acelor persoane care au insemnat si vor insemna mereu mai mult decat altii in viata si amintirile mele. Datorita lor viata mea e plina deja de  amintiri frumoase si lectii de viata. 


Chiar daca au fost si persoane importante pentru mine care m-au dezamagit, recent sau nu, prefer sa ma amagesc si sa cred ca nu orice relatie in societate (de iubire, prietenie, colegialitate etc) se bazeaza pe interese si obtinerea unor foloase materiale/intelectuale/sociale sau de orice alta natura.


Am o speranta ca de acum inainte sa fiu inconjurata de persoane care sa imi ofere iubire/prietenie sincera, pur si simplu de dragul iubirii/prieteniei si nu pentru cine sunt, ce am facut sau ce voi face de acum inainte. 


Pana atunci, va multumesc tuturor celor care ati avut o contributie (in special pozitiva) in viata mea (mai ales in ultimii ani) si va promit ca prietenia si iubirea mea e cat se poate de dezinteresata in contextul real actual. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu