Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 mai 2011

100 de ani

Anul acesta Colegiu National Liviu Rebreanu Bistrita si-a sarbatorit centenarul... 100 de ani, ce mult pare... Mi-ar si placut sa fiu si eu in generatia 2011, a 100-a generatie a liceului (dupa varsta mea asa ar fi fost normal) sau macar mi-ar fi placut sa iau parte la festivitati, din pacate Bucurestiul e cam departe, mai ales in perioada sesiunii. Totusi, parca am simtit si eu emotia alaturi de elevi si profesori cand am vazut pozele, am citit articolele si mai ales, am ascultat noul imn al liceului. Imnul este compus de trupa Hara (Flavius Buzila fiind un fost elev al liceului). Cu aceasta ocazie mi-am amintit si eu de liceu, desi nu a trecut decat un an, deja mi-e dor de atmosfera, de colegi, de profesori... La fel cum m-am bucurat anul trecut ca discursul de final de an a fost tinut de directorul Constantin Rus, m-am bucurat si acum sa-l vad in fata multimii cu ocazia acestei zile atat de importante pentru liceu in aceiasi calitate. Il respect si il stimez pentru activitatea sa din cadru liceului, pentru mine este un director in adevaratul sens al cuvantului, cu o prestanta impecabila si o atitudine corespunzatoare. Cat despre ceilalti profesori, numai cuvinte de lauda. Desi liceul meu a pierdut anul trecut cativa profesori de valoare care s-au pensionat au ramas inca multi care vor duce renumele liceului in continuare. Oricine a terminat acest liceu, indiferent de zvonurile si rumorile care circula, se poate mandri cu profesorii, elevii si activitatile desfasurate. Si dovezi ar fi destule...


La multi ani, Liviu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu