Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 noiembrie 2010

Bistrita Folk 2010

La fel ca in fiecare an de ceva timp incoace nu puteam la lipsesc de la (cred eu) cel mai important si frumos eveniment al orasului nostru: Festivalul Bistrita Folk. Deja nu a mai fost o surpriza faptul ca Florin Sasarman alaturi de Centrul Cultural Municipal au organizat totul pe placul si spre incantarea bistritenilor. 

Eu m-am simtit la fel de bine ca in fiecare an, dar spre deosebire de editiile precedente am avut o surpriza foarte placuta. Florin si-a lansat albumul. Un album pe care il asteptam de mult. Melodia care da numele albumului, MUCHIA DE CUTIT, o stiam de vreo 3 ani deja, ii stiam versurile pe de rost (apartin lui Adrian Paunescu) si o ascultam de cate ori aveam ocazia si starea necesara. 

O alta surpriza foarte placuta a venit din partea grupului NOI, castigatorii concursului de anul trecut, pe care am fost bucuroasa sa-i revad si sa-i ascult...de data aceasta putin mai lipsiti de emotii si mai "vechi" in meserie deja. Despre Baniciu, Seicaru, Ada Milea sau  Socaciu nici nu mai trebuie sa spun nimic. Citez: "Rodica... s-o jupuim si s-o facem drapel" (cei care stiu cine e Rodica isi vor da seama de ce am scris asta) :))) 


"Asadar si prin urmare", am avut parte weekendul acesta de 2 seri speciale, in care am retrait anumite momente din viata mea pe muzica marilor folk-isti. A mai lipsit ceva ca sa fie totul perfect (ceva/cineva/candva/cumva) dar lucrurile care au lipsit fizic, au fost cu siguranta in mintea si sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu