Totalul afișărilor de pagină

marți, 12 iulie 2011

Autocunoastere

"Nu iti dai seama cine esti cu adevarat decat atunci cand stai singur." Cuvintele astea m-au pus pe ganduri intr-o seara de barfa cu niste prietene. Pana atunci nu m-am gandit niciodata cat m-a schimbat experienta capitalei in primul meu an de facultate. Dar apoi, analizand unele lucruri mi-am dat seama ca e adevarat; nu poti stii niciodata care iti sunt limitele pana nu esti pus in situatia de a le delimita singur. Atunci cand locuiesti independent de parinti sau persoane care sa isi asume raspunderea faptelor tale poti sa te cunosti cu adevarat, poti sa afli cat de departe poti sa mergi (spre bine si spre rau), poti sa inveti cum sa depasesti momente, cum sa legi relatii, cum sa te integrezi. Si eu am invatat toate astea cel mai bine din octombrie pana acum. Am fost pusa de ulte ori in situatii nu tocmai placute, nevoita sa iau anumite decizii care nu ai fost usoare dar tocmai faptul ca am reusit sa ma cunosc pe mine insami mi-a dat puterea sa trec peste toate si sa imi pastrez principiile, limitele, conceptiile .... pe cat posibil.

Toti avem nevoie de o astfel de experienta in viata pentru a reusi sa crestem, pentru a trece mai departe. Altfel ramanem la stadiul de "copii cuiva" neajutorati si fara aparare in fata vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu