Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 iulie 2011

Cristian Florian - perfectul prefect

De cativa ani incoace de cand dl. Cristian Florian ocupa functia de prefect al judetului Bistrita-Nasaud ziarele de scandal si gurile rele din presa si nu numai, nu au odihna incercand sa discrediteze imaginea acestuia. Motivul? Doar ei il stiu.

Nu cred ca este saptamana in care sa nu se scrie ceva despre masina prefectului, banii prefectului, hainele prefectului, aspectul fizic al prefectului, afacerile prefectului, cafeaua prefectului, orice in afara de meritele profesionale reale ale prefectului. Cred ca daca ma interesez bine voi afla si daca poarta boxeri marca Catalin Botezatu sau doar niste "ieftinituri" bistritene. 

Ca e tanar vedem cu totii, ca se imbraca bine de asemenea, ca are o masina frumoasa (si scumpa) e la fel de evident, ca se ingrijeste e foarte normal, ca isi bea cafeaua in TIMPUL LIBER la localurile din oras nu neaga nimeni. Dar nu inteleg unde e scandalul din toate aceste lucruri, unde sunt lucrurile demne de dispret, demne de a fi din nou si din nou izbite de ochii nostri. 

Personal il admir pe Cristian Florian pentru faptul ca a stiut sa fie intotdeauna un diplomat la locul de munca. Nu l-am auzit niciodata aruncand cu insulte in stanga si dreapta, facand comentarii picante de dragul jurnalistilor sau chicotind pe sub birouri si pe dupa usi inchise. Iar programul lui in timpul liber il priveste 100%. Multi spun ca e dezonorant pentru un prefect sa iasa in cluburi, sa bea cafele pe terasele din oras, sa-si conduca masina prin oras sau mai stiu eu ce. Sunteti absurzi!!! Daca il vedeam mort de beat intr-un bar sau in fiecare zi la cafea de la 9 la 15 era alta treaba.

Parerea mea e ca nu prea aveti mare lucru ce sa-i reprosati la nivel profesional asa ca va aruncati rebufnirile persoanle asupra lui din ciuda/invidie sau alte asemenea. Chiar eu am spus intr-un articol anterior ca actualul prefect, Cristian Florian, nu are sanse la Primaria Bistrita. Si imi mentin opinia. Chiar daca "l-am laudat" acum ,ceea ce sunt sigura ca se va interpreta in fel si chip la fel cum s-a mai intamplat de multe ori cu alte lucruri, Cristian Florian nu are puterea de a convinge un electorat. El este mai degraba genul care tace si face, in sensul ca nu se lauda cu reusitele lui, ci le face si trece la urmatoarele. Toata stima mea! Pentru diplomatie, tact, respect si seriozitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu