Totalul afișărilor de pagină

marți, 12 iulie 2011

Facultatile din Bucuresti --> "Fitze"

Odata cu sosirea mea acasa surprizele nu au incetat sa apara. Tot felul de personaje regasite, mai mult sau mai putin schimbate cu care am avut deosebita placere sa reiau legatura.Nu dau mai multe detalii despre unele pentru a nu le demasca identitatea dar nu ma pot abtine sa povestesc o intamplare absolut incredibila! Care, culmea, s-a intamplat de 2 ori in 2 saptamani. Din multele persone cu care m-am intalnit de cand am ajuns acasa, doua m-am lasat cu gura cascata. Si nu va ganditi ca ar fi din cauza inteligentei debordante de care au dat dovada. Cele doua "personaje" si-au facut asa de capul lor o idee cam despre ce e vorba cu facultatile astea din Bucuresti. Si intrebarea magnifica nu a incetat sa apara: "Tu de ce ai mers la facultate la bucuresti? De fite, asa-i?" Sincer....la cat de socata am fost nici nu am stiut ce sa raspund la o asemenea intrebare... dar realizand ca nu am cu cine sa stau de vorba am rambit si am mers mai departe, nu avea rost sa ma apuc cu teorii si opinii proprii despre INM, oportunitati, viata sociala/politica/juridica a capitalei, in comparatie cu Clujul. 

Deci, stimate persoane care va faceti atatea griji despre viitorul meu si care va intrebati zi si noapte cum am ajuns eu acolo, de ce, si pentru ce....nu va mai bateti capul daca nu reusiti sa intelegeti niste notiuni de principiu... nu are rost. Restul nu au nevoie sa ma intrebe de ce am mers acolo pentru ca inteleg singuri, iar pentru ceilalti nu ma obosesc sa explic.

Punct.

2 comentarii:

  1. Fite, la Bucuresti? Din punctul meu de vedere, ai avut mult curaj sa faci un asemenea salt, de la o Bistrita de 80.000 de locuitori la un Bucuresti cu peste 2 milioane de suflete.
    In astea 9 luni, cat ai fost acolo, ti-ai schimbat 'viziunea despre viata si lume'. E normal sa te irite asemenea intrebari. Oamenii din Bistrita sunt... altfel. Si ai vazut asta cu ochii tai. Si... e abia inceputul verii. Surprize vor mai aparea si de acum inainte!
    Iti doresc sa ai o vacanta placuta si fara (prea multe) evenimente de genul astuia.
    Ionuț Uilăcan

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost avertizata ca ma voi lovi de tot felul de persoane aici dar parca nu mi-a venit sa cred ca e chiar asa....si problema nu ar fi cele 2 persoane, ci multele altele care mai gandesc asa... Dar tinem capul sus, pana la urma conteaza doar anumite lucruri pe care cei care trebuie le stiu si le inteleg.

    Multumesc Ionut, iti doresc si tie o vacanta frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere