Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 iulie 2011

Surprize, surprize

In ultimele saptamani viata mea s-a transformat intr-un fel de "Surprize, surprize" doar ca fara Andreea Marin (slava Domnului). De cand m-am "repatriat" in micul burg am regasit tot felul de "vechi prieteni" care mai de care mai schimbati. Si in fiecare zi am aflat cate ceva care ma uimea, dar am trecut peste in speranta ca "mi se pare mie si de fapt nu e chiar asa grava situatia". Dar incepand de azi nu se mai poate. Prea multe povesti, prea multe barfe, prea multe laude mincinoase, prea multa prefacatorie. 

Stiam de mica faptul ca lauda de sine nu miroase a bine dar acum am aflat ca expresia e depasita. Unii au inceput sa se laude cu ceea ce nu au. Daca ai incercat sa obtii ceva si nu ai reusit si un oras intreg stie asta, nu ii minti pe toti incercand sa le spui ca "ai castigat". Nu vei ramane decat cu senzatia acuta de penibil. Asa ca nu te lauda cu ceea ce nu ai avut niciodata sau ai pierdut prea repede. Stiu ca e mai bine sa te lauzi cu ceva bun ce nu mai ai decat cu ceva sticat ce ai acum, dar, cu toate astea, minciuna are picioare scurte. 

Am ajuns in sfarsit la stadiul in care oricine poate sa spuna orice despre mine si nu ma mai afecteaza nici in ........ cot! Am ajuns la alt nivel ca sa mai plec urechea la barfele babelor si mosilor de pe ulita. Multa inspiratie pe viitor! (si pentru aceia - muuulti - care vor spune inca o data ca "am fitze", le raspund cu aceiasi tacere neinteresata).

3 comentarii: