Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 29 august 2009

Am tăiat panglica

Niciodată o parere în plus nu va fi de prisos. Asta am învăţat eu în cele 7 luni în care am lucrat în presa locală. Am învăţat că oricât de neinformat ai fi într-un domeniu, vei fi în stare întotdeauna să îţi expimi o părere, mai mult sau mai puţin pertinentă, iar indiferent de ceea ce scoţi pe gură vei fi criticat, bârfit şi apreciat deopotrivă.

Mulţi şi-au creat falsa impresie că presa este cea care controlează totul, pentru simplul fapt că ar reprezenta filtrul dintre oamenii care vorbesc şi cei care ascultă, oferindu-i-se astfel puterea completă de discernământ cu privire la ce trebuie şi ce nu trebuie să se afle. În realitate presa este doar o "întreţinută" - ca să folosesc un cuvânt blând - a cărei supravieţuire depinde de oamenii pe care azi îi bagă în pământ şi mâine îi ridică în slăvi. Presa este veşnica îndrăgostită de noutate, cea care învaţă repede din greşeli şi uită şi mai repede trecutul, cea care întinereşte odată cu vârsta.

Acesta este un blog din ale cărui rânduri veţi putea cunoaşte un prieten în spatele cuvintelor şi care va răspunde unor întrebări la care poate nici nu vreţi răspuns. Acest blog este o provocare pentru mine, deoarece îmi propun să fac altceva decât să discut politica sau istoria Romaniei privită de la vârsta de 17 ani; îmi propun să vă prezint spectacolul din spatele scenei viu colorate pe care o numim în mod inexpresiv Bistriţa.

2 comentarii: