Totalul afișărilor de pagină

marți, 20 octombrie 2009

D-zeu mai greseste!

Condoleante tuturor familiilor decedatilor din accidentul de la Brasov. D-zeu a fost crud si incorect aici. Dar totusi i-am inteles logica, din pacate o logica care a pedepsit persoane nevinovate...
Chiar crezi Tu, D-zeu, ca daca ai lasat sa moara 6 oameni, se vor destepta altii, si iti vor intelege mesajul? TE INSELI! Te inseli amarnic! Peste o saptamana va fi alt accident, si atunci toti vor uita ce a fost, toti in afara de cateva suflete ranite adanc, ale caror suferinte nu le compenseaza nimeni, nimeni nu le reda sotul, sotia, tatal sau prietenul. NIMENI! Ei vor continua la nesfarsit sa se intrebe "De ce?"...si nu vor gasi un raspuns. Tu ai vrut sa atragi atentia celor de sus, dar lor nu le pasa. Daca ar fi sa-i intrebam pe ei ar spune ca "e razboi, si in razboi oamenii mor". Dar mor oameni nevinovati! Si asta e si din vina Ta. Pentru ca permiti asa ceva.
Imi pare rau pentru Ana Maria, era o fata deosebita. Dar mai ales imi pare rau pentru Cipri. Imi pare rau ca de atatea ori am avut ocazia sa vorbesc cu el, si nu am facut-o, de atatea ori am avut ocazia sa il cunosc mai bine si am spus ca am timp, nu ma grabeste nimeni. Dar de fapt, ma grabeste viata...pe toti ne grabeste viata. Nu e corect, dar ce credem si simtit noi nu conteaza, de aceea viata e cruda.
Condoleante!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu