Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 octombrie 2009

Primul fulg

HaHa...iata ca a venit si prima ninsoare. Nici nu stiu daca sa ma bucur, sa raman socata sau sa ma intristez. Duminica stateam in curte in maieu si udam gazonul sa nu se usuce, iar astazi NINGE. Oare e ceva neregula cu mine, sunt singura careia nu i se pare normal? Incep sa-mi pun semne de intrebare...Ce naiba se intampla cu planeta asta?
Uitasem pentru o clipa ca Ceilalti sunt ocupati cu criza, caderea guvernului, bacu, legea unica de salarizate si alte esentialisme de genul. Cred ca nici nu vor observa ca afara ninge, si cand maine dimineata se vor trezi cu un bulgare in moalele capului de la vreun copil zglobiu fericit ca a venit iarna, sau li se vor murdari masinile in drum spre servici de la zapada, se vor gandi ca ceva nu este in regula. Dar nu sunt inca total sigura ca isi vor da seama ce.
Oricum, ca uitam pentru un moment de politica si bani. Eu ma duc sa-mi lipesc ochii de geam, si sa meditez privind primii fulgi de nea...va sfatuiesc sa faceti la fel. Totul se schimba si fara interventia noastra, asa ca de ce sa ne obosim daca oricum nu putem schimba nimic.
Deja mi-amluat ceaiul in mana, am plecat pana nu se opreste ninsoarea, ne mai auzim si maine. O seara placuta in compania minunii alb-cristaline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu