Totalul afișărilor de pagină

luni, 9 noiembrie 2009

Ha Haa!

Am revenit!...in forta sper. Daca v-a fost dor de mine probabil v-ati intrebat si pe unde am umblat in tot acest timp. Eh, m-am petrecut si eu ca tot omu'. Insa nu doar atat...am si invatat niste lucruri deja stiute de care nu-mi dadusem seama.

In primul rand La multi ani Ady! :* Nu stiu daca odata cu varsta te-ai schimbat sau ai fost intotdeauna asa si eu nu mi-am dat seama, dar am aflat in aceste zile ca esti cu totul alta persoana decat erai pana acum in fata mea. Am ramas foarte placut surprinsa, la fel cum am ramas extrem de surprinsa sa vad ca intr-un anumit cadru si intr-o anumita atmosfera ne putem intelege toti ca niste colegi adevarati, ca putem lasa la o parte toate rautatile si putem sa fim prieteni. Poate ca si "paharelele" au avut o oarecare contributie la asta, dar poate nu...va ramane un mister :)).

Pe langa toate peripetiile, cred ca vorbesc in numele tuturor cand spun ca a fost un super-chef si ca oricare dintre noi l-am repeta cu placere cel putin de inca 10 ori. E frumos sa vezi ca ai prieteni adevarati langa tine care te apreciaza si te iubesc. Si cred ca e la fel de frumos sa vezi ca exista si prieteni care te surprind in mod neplacut, dar tot ajungi sa treci cu vederea.

Dar nu se termina totul aici...
HA HAA!...sa vezi ce-o sa ne distram! :))
To be continued...

3 comentarii: