Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 septembrie 2009

Nu sunt ca toti jurnalistii

A fi jurnalist a insemnat intotdeauna sa critici si sa scoti in evidenta numai aspectele negative din orice situatie. Va inselati! A fi jurnalist inseamna a lauda pe cei care merita si a critica pe cei care si-o cauta. Cel putin asta fac jurnalistii cu principii. Ei nu calca peste prietenii doar de dragul de a scoate o "stire".

Si va spun ca sunt un jurnalist cu principii. Dar gresesc, ca oricare altul... Anumite articole pe care le scriu sunt intelese ca o ironie sau o critica de cei carora le sunt adresate, dar nu este deloc asa, tot ceea ce incerc sa fac este va promovez si sa laud pe cei care au ceva de spus si reusesc sa faca ceva prin prisma propriilor forte. Nu as putea niciodata sa scriu ceva rau despre prietenii mei, pentru simplul fapt ca nu vreau sa-mi ridic pe nimeni in cap, si nu vreau sa imi aud povesti cum ca "mi s-a urcat jurnalismul la cap" si pot sa fac ce vreau, fara sa-mi pese de nimeni si nimic. Pur si simplu nu sunt asa.

Prefer sa nu fiu un jurnalist, sau sa nu fiu un jurnalist bun daca asta presupune sa imi pierd prietenii. Prefer sa raman o anonima dar sa ma cunoasca acele personae care stiu sa ma aprecieze. Dar deocamdata, incerc sa le impac pe amandoua...am spus incerc (poate ca nu reusesc intotdeauna).

Imi cer scuze inca o data Acelor Persoane...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu